Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg sånn til at jeg og min mann reiser på ferie! Dette dlir ikke som de andre reisene vi har vært på...Vi reiser uten barna! En uke i Alcudia. Det blir godt å kunne være fri til å gjøre akkurat det vi vil når man vil. Trenger ikke tenke på hvilken resturant som er barnevennlig; løpe etter barna rundt bassenget så de ikke skal falle uti, Diskutere med barna om man skal på stranda eller bassenget.....Nå blir det for en gang skyld bare oss to og dette skal vi nyyyte! Det blir bare en uke. Men det er lenge nok borte fra gullene våre. Dette skal bli en romantisk avslappings tur! 2,5 uker igjen !! :))

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg tar en jippi med deg, for vi reiser til egypt uten barn om 3.5 uke!! :o)

Kos dere masse, det skal vI! :)

Skrevet

Det høres helt fantastisk ut! Ble litt misunnelig jeg nå :-) God tur!

Skrevet

Takk,takk!! Har aldri vært på skikkelig ferie alene! Eldste gutt er 11 år nå så jeg føler at det er på tide! Han er ikke helt fornøyd med tanken på at han ikke får være med i år, men det blir jo flere turer! Ekstra stas er det siden dette ikke var vår ide. Det var svigers som tilbydde seg å ta alle tre barna så vi kunne reise 1 eller 2 uker til syden når vi ville! LENGE LEVE BESTEFORELDRE!! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...