Pengetreet Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Jeg blir visst bare mer og mer allergisk mot støv. Det går jo greit å holde dette i sjakk hjemme, men det har blitt et problem når jeg skal på besøk! Kan jo ikke be folk om å støvsuge før jeg kommer heller Jeg hadde ikke brydd meg så veldig hvis jeg bare fikk rennende nese, men jeg blir tett i halsen. Går på cetirizin og det virker litt. Har bestilt time hos lege for å bli utredet og skal be om inhalator. Men det er jo frustrerende å ha det slik! Kan ikke være i stallen lengre heller. Det er nok det værste for min del :`( Men nå kom jeg over en artikkel om homeopatibehandling som visstnok har virket for flere. Er det noen her som har prøvd dette og hvordan gikk det?
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har mistet min allergi med akupunktur og forsoneterapi. Dette er for 4 år siden. ( Pollen allergi,) går en gang i blant ennå for å holde det ved like :-)
Pengetreet Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2009 Takk for tips! Da skal jeg prøve det dersom homeopatien svikter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå