sommer1 Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Lille jenten har tidligere fått ferdigblandet nan og kastet opp, tenkte at det bare var den som var ferdiglaget, el at den hadde lagt for lenge i veska som gjorde henne dårlig. Men i dag fikk hun NAN som jeg blanda ut, og 2 timer senere så spydde hun som en gris stakkers:(( Noen som har vært borti lignende?! Jeg pumper og gir henne morsmelk, men hadde vært deilig å suplere litt med mme nå etterhvert.... Hun er 5 mnd...
Gjest Gul stjerne Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Prøv en annen type mme. Min tålte ikke Nan, men Collett var bra for ham.
sommer1 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2009 Oki, er det så enkelt altså? Så for meg at hun måtte ha noe spesialgreier fra apoteket eller noe... Men da kan jeg prøve det.' Er den like "bra" som NAN? Er ikke det sånn billigerstatning...? :/ Hehe, ikke meningen å fornærme noen:)
Michka Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Samme skjedde her når jeg skulle prøve mme til jenta mi for første gang, gulpet opp all NAN'en, prøvde en gang til og det samme skjedde, byttet til Collet og det funket veldig bra...
sommer1 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2009 Men hun gulper ikke...' Det er oppkast, og det er masse. Hun blir helt bleik og slapp ogå spruter det ut over alt, stakkers lille jenten:( Holder jo på å bli kvelt stakkers. Og mammaen ble veldig skremt.... Men ble bedre etter noen timer da.
Gjest Gul stjerne Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 Du må bytte merke, og ja, det kan være så enkelt som Hipp eller Collett. Men Nan er det ikke. Løp og kjøp nytt nå. Rema og Ica har Collett, om jeg husker riktig, men det finner du fort ut av.
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #8 Skrevet 29. juli 2009 Mine har aldri fått så mye nan.. men eldstemann kasta opp de få gangene han fikk den.. så da tok jeg småfolk isteden.. snuppa har fått mme en gang.. på kvelden.. da nan.. og da spydde hun hele natta..
Hikken Skrevet 29. juli 2009 #9 Skrevet 29. juli 2009 Leah ble helt ødelagt av NAN, men hipp var suksess her i heimen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå