Gå til innhold

Hvor langt er dere på vei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt er dere på vei, og hva har dere kjøpt? :)

Er i uke 16 og jeg føler det er litt tidlig å begynne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 25.

har akkurat bestillt vogn som vi skal hente i september!

noen vogner er det litt lang bestillingstid på så det kan jo være greit å finne ut av hvilken du vil ha, eventuellt hvor du vik kjøpe!

vi har bestillt fra sverige, sparer litt på det!

ellers har vi ikke handlet noe, men har fått/kjøpt billig fra en svigerinne:

seng, matstol, og vognpose!

har også handlet litt tøy, når vi har kommet over noe salg! men vi ventet med all handel før etter ultralyd! da fikk vi jo vite kjønnet!

Skrevet

Er i uke 17 nå, og har kun kjøpt vugge, siden vi fikk den billig :) Ellers bare bittelitt klær, som vi bare "måtte" ha =) Gleder meg til å finne ut hva det blir, så vi kan handle litt mer :) Morro :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Mitt råd er; har du lyst til å kjøpe noe klær eller hva det måtte være, så gjør det. Det er sabla gøy! :D Hehe. Jeg er 20+1 og jeg har kjøpt 3 bodyer og en kjoooole :) Ettersom jeg skal ha jeeente :D hehe.

Vi venter med å kjøpe vogn og seng og slikt til slutten av dette trimesteret. I 6 eller 7 måned.

• 2 uker senere...
Skrevet

Er i uke 18 og har ikke begynt å kjøpe inn noe... Føler at jeg må ha vært på ultralyd først, da blir det liksom litt mere "virkelig"....

• 1 måned senere...
Skrevet

Er i uke 19 nå, å har ikke kjøpt noe...Men etter ultraen som jeg skal på på tirsdag, så blir d nok "litt" shopping:D Arver mye fra søstra mi (seng, vugge, stol, etc..) Skal kjøpe ny vogn å bilstol. . Så hvis det blir en gutt så arver han masse fine klær.

Skrevet

Er i uke 20 å klarer ikke la være å handle inn, syns selv jeg er veldig tili ute, har kjøbt seng stellebord alle møblene til soverommet, å klær men klarer ikke la være vet vi skal ha en gutt så blir litt vanskli å bare la tøffe gutte klær ligge igjen i butikken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...