jada sånn går nu dagan Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 har ei lita tulle som er lita. bruker bare 74/80 i klær så e ikke så lett å finne dress. ikke går ho enda. tenkte på reima sine. dæm e vel myk og god og romslig. og vanntett. hadde til mi største men h brukte 92 da ho begynt ei barnehagen. nån som har andre tips?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 reima, det er det eneste som duger (syntes jeg) de finnes fra 68 og oppover
uanonym Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Ja det lurer jeg også på! Hører fra flere hold at reima er best, men er det nødvendig med en dress til 1000 kr til en unge på 1 år som er ute bare korte økter?
jada sånn går nu dagan Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2009 ja tenkte kanskje reflex har i den størrelsen som e like bra eller nesten.
ruffen Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Hei Vi har hatt Reflex-dressene til begge våre, og vært veldig fornøyde, men etter å ha prøvd Helly Hansen sin til tulla på 1, 5, kommer vi til å kjøpe den til storebror på 3 også. Den er mye mykere og lettere. Litt dyrere, men ikke problem om den er litt stor. Den er så myk at den i verste fall kan brettes opp på ermene.
2barns mor Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Her får du vel like mange forskjellige meninger som du får svar tenker jeg. Min erfaring når barna var i ett-års alder var at jeg kjøpte billige dresser da, for de var ikke så lenge ute i gangen, slik at de rakk å bli gjennomvåt og kald. Har jo ull under. Nå når barna har blitt større, har jeg gått over til "merkeklær". Jeg er veldig fornøyd med Skogstad sine dresser, både parkdressene og de med avtagbart ullfor.
annie-77 Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 Cubus sine har holdt mål til nå! ,men nå til hun på 4 blir det en dyrere variant for hun slet ut sin i fjor. Var min filosofi og ikke kjøpe dyrt før behovet var der.
annki83 Skrevet 29. juli 2009 #8 Skrevet 29. juli 2009 jeg kjøpte reima dress til snuppa til 1 årsdagen. den var kjempe god og vanntett! vis tulla går i barnehagen er hun sikker ute en god stund på høsten og vinteren selv om hun er så liten da er det godt å vite at hun er varm og god. jeg kjøpte vinterdress til snuppa til høsten\vinteren i går på reflex. de hadde salg på reima dresser! jeg betalte 599kr. å det syns jeg ikke er så mye å betale for en dress som er fabrikk garantert vanntett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå