Gå til innhold

Navn til den lille valpen vår.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har kjøpt verdens skjønneste tispe! Hun blir ikke så veldig stor, og er veldig glad i mennesker og samtidig litt forsiktig av seg..

Noen med navneforslag? Da blir jeg glad.. :o) Søte, morsomme, fine! Alt er interessant! Vi ønsker helst et litt kort navn..

Håper på tilbakemelding, tuuuuuuuusen takk på forhånd! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid syntes at Shadow er så fint hundenavn! Og hvis den har litt prikker eller flekker er Spot fint :)

Skrevet

Hva slags hund er det?

Skrevet

pomeranian :)

Skrevet

Hva med Nemi? :)

Skrevet

ooOoooo.... Så lurt!!!! :) Hmm.. tenkeboksen.... ;)

Skrevet

Hva med å bruke nicket ditt: Happy

Andre søte navn kan være

Tilly

Bambi

Fluffy

Shaila

Bella

Cha-Cha

Chaya

Zoe

Skrevet

Morsomt å ha en liten valp!

Hun kan kalles opp etter et ikon ol: Cleo (-patra), Coco/Chanel, Aida (operaheltinne), Pippi, Madonna, Shakira....

eller etter et ord som betyr noe bestemt på et annet språk, feks Skilo (hund på gresk), eller noe annet dere kan finne i en ordbok

..hun kan få et menneskenavn, men da kanskje et som grenser mot vanlige dyrenavn, som feks Mira, Bella, Stella eller Susi. Kjente for øvrig en hannhund en gang som het Marius...

..hun kan hete noe morsomt, som Fido, Trofast eller Passopp (det er kanskje hannhundnavn).

Er selv ikke så glad i de veldig sukkersøte navnene på hunder, spesielt ikke om de er engelske og hunden er liten og søt i utgangspunktet. Men hver sin smak!

Skrevet

Takk! :) :) :)

Ikke så glad i altfor sukkersøtt jeg heller........ Men litt søtt ;) Herlig med navn som "Big" o.l. på små hunder.... Men Big passer best på hannhund.

Sambo liker Nala.. Så vi får se......

Happy var et godt forslag da! Chanel har jeg prøvd meg på, men sambo likte ikke det..... Ikke lett!

Takker så mye for gode forslag! Jeg går i tenkeboksen..... :)

Skrevet

lotte er søtt på valp, el betzy

Skrevet

Ha, ha, ja Big hadde vært kjempetøft på en bitteliten hannhund.

Pomerianiane er utrolig søte, samtidig som de egentlig er ganske tøffe også. Hva med Foxy, litt med hentydning til at de ser litt reve-aktige ut, samtidig som det er en "foxy lady"?

Skrevet

Foxy var knallbra! Det hadde passet supert til enkelte av de andre i kullet... hehe.. Vesla vår er den som var litt rolig, kjælen og ikke den som "bossa" rundt.. Vi tror vi har bestemt oss for navn nå, sambo likte det også. Hun har litt samme farge som en løve, så vi tror hun skal hete Nala.. Passer litt bedre til henne enn et "stort" navn, selv om jeg synes de er flotte... :)

Takker såå mye for flotte forslag, dere er supre! :)

Skrevet

Hva med disse da?

Mira

Fanny

Fie

Fia

Othilia

Mia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...