Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 kan jeg ha opp stuevinduet å hoppe på trapolina mens datteren min sover på rommet sitt (som er naborommet til stua)? hun er snart 3 år
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 hehehehe.... Er ikke trampolina ment for barna?? Når datteren din og roper på deg/ser etter det, ser hun først ut vinduet da, om du er ute?? Tviler... Synes ikke du skal la datteren din være alene inni huset, når hun ikke vet at du er gått ut for å hoppe på trampolinen.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Jeg sitter i alle fall ikke inne i huset på sommeren hvis det er fint vær.... etter at vesla er i seng, altså..
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Synes det kommer ann på hvor trygg ditt barn er på seg selv, på deg og at barnet vet hvor hun/han finner deg. Og at du selv kan høre om barnet roper på deg.
petite fleur Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Så lenge du vet at du hører ungen, er det vel ingenting i veien for det. Vi sitter jo ute på verandaen etter at gutten er i seng, men så vet vi at vi hører han da. Hvis du er usikker kan du jo bruke babycall? Happy hopping! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå