Gå til innhold

Til Bidleba

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, leste på en tråd her at du hadde mann fra England. Har du tenkt deg noen tur dit nå i graviditeten? bare tenker på svineinfluensaen.. har også mann der i fra og vi har planlagt tur nå om ikke lenge men lurer jo på om det er forsvarlig å dra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Sønnen vår på 13 kom akkurat hjem fra England, han har vært en uke hos besteforeldrene sine. Farmor og farfar er i Norge et par ganger i mnd også, så vi har tett kontakt den veien.

Jeg er ikke redd for influensa, verken type vanlig eller type svin :) Men hvis jeg kan velge, vil jeg heller ha influensa nå, enn etter at jeg har født. Dette er ene og alene pga barnet. Får jeg influensa mens jeg er gravid, får hun antistoffer som er nyttige for henne siden.

Jeg tror dette er et medieskapt hysteri. De aller fleste av oss takler godt en influensa. Det dør mennesker av vanlig influensa også. Forskjellen er at denne typen influensa er "ny", få personer har antistoffer, så mange vil smittes samtidig.

Svaret mitt er derfor at jeg ville reist! Dette svarer jeg både som mor, medmenneske og helsepersonell.

Skrevet

hei igjen, tusen takk for svar! Var hos legen i dag og hun mente akkurat det samme som deg:)

Vi kommer til å dra og er nøye på hånd hygiene etc. Går vel helst bra tenker jeg.

Er bare så lett å bli litt urasjonell nå kjenner jeg. er selv helse arbeider men klarer ikke helt å beholde roen nå som hormoner i tillegg raser i kroppen..

Da er det bare å senke skuldrene og gjøre seg klar for ferie!!

Skrevet

Misunner deg, England er herlig!!! Mannen min kommer fra London (utkanten), så det er der vi pleier å være, men i fjor leide vi et hus i Devon en mnd. Heeeelt fantastisk. Går syden en høy gang!

Vel, der fikk jeg noen mentale minutter tilbake i England, gitt ;)

GOD TUR!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...