Monajenten Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Både 5,5-åringen og 2,5-åringen storkoste seg:-) Litt hjelp måtte selvsagt til med minstemann, men det gikk strålende, og de sanket inn 81 og 82 poeng på sin første bowlingtur:-) Anbefales!!
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Oi, så gøy! Hvor da? *desperat etter noe å drive med i møkkaværet*
cherry coke Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Ja, det er kjempegøy å bowle! Og takk for tipset! Skal ta med meg familien ut å bowle på fredag=)
Monajenten Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2009 Åh, Spetakkel vi skulle jo komme til dere også:-O Drittvær er tragisk! Vi var på Sandsli:-) De fikk slush også, så Adine fortalte meg at dette var den beste dagen i hennes liv:-P
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 slush og bowling = perfekt dag for Adine øl og bowling = perfekt kveld for meg! *ler* synes ikke det er så rart at det var den beste dagen i livet hennes jeg. var det sånn bumper-bowling der? hvor de blåser opp en sånn pølse i renna? kanskje jeg skal ta med lille på bowling en dag!
Monajenten Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2009 *henter meg en iskald øl* Det var sånne saker på sidene ja sånn at ballen ikke kan falle nedi;-) Vi hadde det veldig koselig (faktisk:-p) og alle var flinke og ventet på tur:-D Kom hit du søta, så skal vi spille bowling:-D
Stort pepperkakehjerte Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 Bowling er kjempegøy! Lille vil sikkert like det (S)TinkerBelle
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. juli 2009 #8 Skrevet 29. juli 2009 He he det gjorde vi her om dagen også, bare så synd de tar ned kantene når mor skal bowle..... Guttene elsker det, her er alderen 7 og 3 år. (mor 39 og litt småfurten for nevnte "problem")
Monajenten Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 29. juli 2009 Heheh gjorde de det altså?? Her var de oppe hele tiden. Jeg er FAKTISK ganske god i bowling, men de var nyttig å ha innimellom ja:-P
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #10 Skrevet 29. juli 2009 Ja, jeg er dypt skuffet og vonbroten :-O ;-) Må prøves ut, men jeg tror vi tar det en helg så jeg slipper å dra alene. Har vært med sirkuset på Osbadet i dag...
Monajenten Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 29. juli 2009 Vi må få til en dag en eller annen dag! :-) (Men fint vær ja takk?? ;-)) Osbadet ja, Adine maser sånn om det. Hvordan var det i dag da? Mye folk? Jeg har litt angst for bading og avkledning og masse folk, ihvertfall her i Norge. Annerledes på ferie;-)
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #12 Skrevet 29. juli 2009 He he, det er jo mest andre småbarnsmødre der, så det er ingenting å kvi seg for. Dessuten er man jo ganske busy alene med 2 unger i garderoben, så jeg bryr meg ikke ;-) Vi var der ca fem over ti og da var det god plass. Klokken 11 var det ganske tettpakket ;-) Kjempegøy plass og perfekt for små barn.
Monajenten Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 29. juli 2009 Er det mye forskjellige rutsjebaner og sånt der? Mange basseng?
Monajenten Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #14 Skrevet 29. juli 2009 Bruker forresten dine armringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå