kokosyklus Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Hva gjør man på dagtid med de små mens man venter på barnehageplass? Jeg flytter til Fetsund i høst og vi fikk brev i dag om at vi er på venteliste. Hurra.... Så da ser jeg frem til en rooooolig høst med mye babysnakk og håper at Rosenberg holder ut en sesong til slik at jeg kan kjøpe kaffen min der på formiddagen... Hva gjør dere med småbarn i fetsund?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå