Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Synes det er så ekkelt når andre sitter å kysser på babyen min, synes Spesielt farmor skal sitte å smaske på han hele tiden, æsj hun røyker vel 30 sigaretter daglig.... Grøss.... Kan jeg si til henne at jeg ikke vil at hun skal kysse så mye på han....? Eller er jeg rar synes dere???
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 hm.. det har jeg ikke tenkt på! har ikke fått babyen min endå men jeg kommer sikkert til å mene det samme som deg!
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Jeg synes ikke du er rar!! Ja, ta dette opp med henne om det plager deg. Jeg irriterte meg grønn over familien til min barnefar som lot sine barnehage barn klatte på min nyfødte datter!!! En plass må man få sette foten ned.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 At andre kysser på ens barn (andre i familien vel og merke) bør en gjerne godta, men jeg hadde ikke tillatt det av en røyker, så hadde gitt beskjed, eller fått barnefaren til å gi beskjed, om at så lenge hun røyker så får hun ikke drive på slik. Generelt sett ikke ha ham nær munnen sin/ansiktet sitt.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 synes ikke du er rart, for jeg synes også det er heslig når andre skal nusse og styre på jenta mi. men har ikke fått til å si noe om det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå