Gå til innhold

Synes dere jeg er rar....???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så ekkelt når andre sitter å kysser på babyen min, synes Spesielt farmor skal sitte å smaske på han hele tiden, æsj hun røyker vel 30 sigaretter daglig.... Grøss.... Kan jeg si til henne at jeg ikke vil at hun skal kysse så mye på han....?

Eller er jeg rar synes dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm.. det har jeg ikke tenkt på! har ikke fått babyen min endå men jeg kommer sikkert til å mene det samme som deg!

 

Skrevet

Jeg synes ikke du er rar!! Ja, ta dette opp med henne om det plager deg.

 

Jeg irriterte meg grønn over familien til min barnefar som lot sine barnehage barn klatte på min nyfødte datter!!! En plass må man få sette foten ned.

Skrevet

At andre kysser på ens barn (andre i familien vel og merke) bør en gjerne godta, men jeg hadde ikke tillatt det av en røyker, så hadde gitt beskjed, eller fått barnefaren til å gi beskjed, om at så lenge hun røyker så får hun ikke drive på slik. Generelt sett ikke ha ham nær munnen sin/ansiktet sitt.

Skrevet

Høres kvalmt ut synes jeg.... Æsj!!!!

Skrevet

synes ikke du er rart, for jeg synes også det er heslig når andre skal nusse og styre på jenta mi. men har ikke fått til å si noe om det...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...