Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv har jeg skikkelig dilla på appelsinjuice... iskald juice er så godt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde dilla på sitron, kunne spise flere om dagen fra uke 20 ca.

Meen no som jeg er i uke34 og har plutselig fått luktedilla,

alt lukter mye sterkere og lukten av white spirit er fantastisk:)

Har holdt på med oppussing og maling så det var da,jeg

fikk sansen for white spirit.

Måtte få mannfolket til å gjemme flaskene til slutt ;) hehe...

Og isbiter må man jo også ha, vurdere sterkt å Investere

i isbitmaskin snart=)

Skrevet

Har hatt noen småkikk til nå, men det går stort sett over. Det som henger igjen er frukt og grønnsaker også sånn iskaffe fra Tine! Cappucchino iskaffe er godt det vel, hehe =) Nam nam, må stort sett ha en boks hver dag =)

Skrevet

Jeg har desverre (?) ikke fått dilla på noe, annet enn at jeg er veldig glad i subway om dagen da ( kylling tereaky) :). Men for et par uker siden spiste jeg en trøndersodd, og det var helt greit, smakte som den alltid gjør. Men så varmet jeg en ny boks igår, og den smakte helt grusomt! Alt i boksen smakte helt likt, og var en smak jeg bare ikke klarte å få imeg. Jeg pleier ikke å være kresen, men dette klarte jeg bare ikke å spise! Æsj!

Skrevet

Kaffe latte`...gjerne med karamellsmak ...:)

Skrevet

Iskaffen fra Tine-og PØLSER!

Pølser i de fleste varianter...namnam..spiser det hver eneste dag,gjerne både til lunch og middag.Men;ikke flere enn 2-3 hver dag,da.

Ellers spiser jeg yoghurt-klarer meg ikke uten det heller..

Ellers har matlysta kommet seg betraktelig-må passe meg litt..,ikke stressa eller noe,men pga.magen som er sååå treig ig oppblåst er det ikke noe særlig å være stappmett hele tida heller...

Ser vi er flere som liker denne iskaffen-??

Skrevet

Hehe, godt jeg ikke var alene om iskaffen da =) Det er skikkelig godt altså ;o))

Skrevet

Jeg har hatt lyst på pølser i flere dager nå, men tenkt at nei dette kan ikke være graviditeten som gjør, men det gir seg ikke så hodt å se at noen andre tenker på det også. der må jeg si vi har hatt uflaks, pølser er ikke akkurat slankende ;)

Skrevet

Sjokolademelk, og store glass med småknuste isbiter med litt eplejuice oppi!

Skrevet

Ekstreme diller som stearinlys og sånn får jeg ikke, men jeg henger meg fast i ting som jeg MÅ ha masse av en periode, og så bytter jeg til noe nytt. Veldig lett for de rundt meg å holde følge med, kan du si ;-)

Til nå har jeg jobbet meg gjennom:

- jorbær og is

- skikkelig surt smågodt

- stekt svin/oksekjøtt uten tilbehør, spist med hendene (skammer meg...)

- pink lady epler

- grønnsakssuppe

- popcorn fra kinoen

- leverposteiskive med agurk

Og nå er det grøt det går i :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...