Gå til innhold

Til dere som har vært gravide en eller annen gang..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sikkert spurt om dette hundre og førti ganger før, og det finnes sikkert desto flere tråder - men: Når testet dere positivt første gang ?? Hvor mange dager etter EL / Når i forhold til ikm ?

Takk fo svar ;-)

Hilsen nervøsiteten selv ( som forøvrig har 11 dager til ikm):

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan teste dagen du forventer mens.

Det kan være vanskelig å vente derfor kan du teste opptil 5 dager før du forventer mens.

Jeg testet 2 uker etter IKM fordi jeg merket at TR ikke kom på besøk denne gangen. Det var ikke planlagt.

Skrevet

jeg testa 4 dager før forventa mens med cb digital, og de ble postitiv med engang

Skrevet

Første-lenge etter ikm. Andre-lenge etter ikm. (drev ikke å prøvde slik som nå..hehe) tredje-neg to dager før ikm-pos på ikm. fjerde-fikk tr, trodde jeg, så testet ikke. Følte det ikke stemte og testet ca en uke etter ikm-pos. femte-pos 3-4 dager før ikm.

Skrevet

1 gang: Testet positivt 4 dager over IKM

2 gang: Testet positivt på IKM dagen

3 gang: Testet positivt 4 dager før IKM (første fullførte svangerskap, fikk en datter februar -06)

4 gang: Testet positivt 5 dager før IKM (dette var tvillingsvangerskap)

5 gang: Testet positivt 4 dager før IKM

Prøver nå på nr 2 og har planer om å teste ca 4 dager før IKM =)

Lykke, lykke til =)

Klem fra

Skrevet

Hei jeg testet noen dager etter ikm med de to første. Siste gang nå som ikk galt dessverre teste jeg positivt med en eggløsningstest fra billigtester 5 dgr før,men neg på grav.testen. Den var svaaakt positiv kvelden før ikm. Sterk positiv 2 dager over ikm. Lykke til

Skrevet

min test var ikke posetiv før etter 1 uke etter forventet mens,

Skrevet

Med eldstemann fikk vi positiv test 10 dager etter forventet mens (frusterende!!)

Denne gangen tok jeg en test på ikm for "gøy" (følte meg ikke gravid, og hadde planer om vinkveld) og den ble positiv med en gang:)

Det kan sies at med førstemann så hadde jeg sluttet på p-pille sammen mnd, så syklusen min var nok ikke som den skulle..så når jeg hadde eggløsning vet jeg ikke, mens denne gangen var eggløsning 14dg før ikm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...