M ♥ ♂-2010 Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Har sikkert spurt om dette hundre og førti ganger før, og det finnes sikkert desto flere tråder - men: Når testet dere positivt første gang ?? Hvor mange dager etter EL / Når i forhold til ikm ? Takk fo svar ;-) Hilsen nervøsiteten selv ( som forøvrig har 11 dager til ikm):
3smaa Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Du kan teste dagen du forventer mens. Det kan være vanskelig å vente derfor kan du teste opptil 5 dager før du forventer mens. Jeg testet 2 uker etter IKM fordi jeg merket at TR ikke kom på besøk denne gangen. Det var ikke planlagt.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 jeg testa 4 dager før forventa mens med cb digital, og de ble postitiv med engang
Molait Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Første-lenge etter ikm. Andre-lenge etter ikm. (drev ikke å prøvde slik som nå..hehe) tredje-neg to dager før ikm-pos på ikm. fjerde-fikk tr, trodde jeg, så testet ikke. Følte det ikke stemte og testet ca en uke etter ikm-pos. femte-pos 3-4 dager før ikm.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 1 gang: Testet positivt 4 dager over IKM 2 gang: Testet positivt på IKM dagen 3 gang: Testet positivt 4 dager før IKM (første fullførte svangerskap, fikk en datter februar -06) 4 gang: Testet positivt 5 dager før IKM (dette var tvillingsvangerskap) 5 gang: Testet positivt 4 dager før IKM Prøver nå på nr 2 og har planer om å teste ca 4 dager før IKM =) Lykke, lykke til =) Klem fra
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Hei jeg testet noen dager etter ikm med de to første. Siste gang nå som ikk galt dessverre teste jeg positivt med en eggløsningstest fra billigtester 5 dgr før,men neg på grav.testen. Den var svaaakt positiv kvelden før ikm. Sterk positiv 2 dager over ikm. Lykke til
line_mor Skrevet 31. juli 2009 #7 Skrevet 31. juli 2009 min test var ikke posetiv før etter 1 uke etter forventet mens,
Guttemamma til tusen :) Skrevet 31. juli 2009 #8 Skrevet 31. juli 2009 Med eldstemann fikk vi positiv test 10 dager etter forventet mens (frusterende!!) Denne gangen tok jeg en test på ikm for "gøy" (følte meg ikke gravid, og hadde planer om vinkveld) og den ble positiv med en gang:) Det kan sies at med førstemann så hadde jeg sluttet på p-pille sammen mnd, så syklusen min var nok ikke som den skulle..så når jeg hadde eggløsning vet jeg ikke, mens denne gangen var eggløsning 14dg før ikm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå