Gå til innhold

Kvalme,trøtthet,tissing osv...flere som sliter?


mamise -mor til 3

Anbefalte innlegg

Er 8 uker på vei i dag, og har vært kvalm i 4 uker.

Synes litt synd på meg selv som våkner om natten og må tisse hele tiden, samtidig er jeg kvalm så jeg må spise litt tørt knekkebrød uten vann å svelge med, for da begynner kvalmen igjen... Huff la disse uken gå fort så jeg kommer meg forbi denne kvalmen..det er slitsomt og ekkelt...

 

..noen tanker....med førstemann som ble en gutt var jeg ikke kvalm.

Med andremann som ble ei jente var jeg litt kvalm...montro om ikke er en jente til der inne...

 

Er stort sett trøtt hele tiden, tar meg 1-2 høneblunder om dagen og sovner tidlig om kvelden, så noe sosialt liv holder jeg meg med vilje litt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Syns masse synd på meg selv til tider jeg også.

 

Var og kjøpte Sea Band på apoteket og disse funket overraskende bra på meg. Heldigvis for jeg trodde seriøst jeg skulle dø av kvalme og utmattelse.

 

Ikke vært kvalm i de to tidligere svangerskapene og det var begge jenter. Så kvalme og kjønn ser jeg ingen sammenheng i mellom.

 

Nå har jeg vært og er fremdeles kjempe forkjøla i tillegg og jeg syns ikke dette første trimesteret har vært videre hyggelig.

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mest trøttheten og hodepine som ødelegger dagene mine. Føler meg helt utladet :/ Sliter på jobb,da jeg sitter framfor data hele dagen. Er ofte uvel også,men har ikke kasta opp enda. Er 8+6 idag. Det går vel snart over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid for første gang, og synes fryktelig synd på meg selv. Er godt ut i 7.uke, og fryktelig kvalm. Heldigvis har ikke kvalmen vært der mer enn rett over en uke, men den er til gjengjeld så ille at jeg har gått ned nesten 5 kilo...Håper det snart gir seg, for jeg takler det meste, men blir helt satt ut av kvalme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg..

I sist svangerskap hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme i 7 måneder. Det var grusomt. Nå har det begynt igjen. Jeg har fått afipran av legen, som hjelper litt.. Ellers var det kun akupunktur som hjalp i sist sv.skap, men det er så dyrt..:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...