Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Trenger gode råd her nå. Jeg er gift med en mann som er veldig god og snill er mange år mellom oss og det begynner å bli tydelig for jeg har forandret meg mye siden vi ble sammen..jeg var da 20 år så sier seg selv at man tenker annerledes 9 år senere. vel jeg har følt at vi har slitt i noen år mendet har altså gått over...gode og vonde tider. Men siste året har jeg ikke elsket han så..traff jeg denne utrolig flotte mannen på min alder der alt stemmer vi har hatt et forhold i 6 mnd og jeg elsker han så utrolig høyt..det blir sterkere og sterkere..Han vil at jeg skal gå fra mannen min og jeg vil også det men vi har 3 små barn så jeg er livredd for hvordan de vil ta et brudd som mer eller mindre vil komme fra klar himmel for dem siden vi aldri krangler. og jeg er så redd for å såre mannen min...han er såret nå også for jeg har fortalt at jeg har følelser for en annen og ikke lengre for han. Men han vil at vi skal være sammen lell Jeg trenger råd og ikke bedrevitere.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 jeg har selv vært i et forhold med utroskap hvor han hadde mistet mye av følelsene sine for meg. forholdet ville tatt slutt, men den måten det ble gjort på kunne vært unngått om han hadde valgt å være ærlig. jeg synes du skylder mannen din såpass, du sier selv han er en god og snill mann, fortjener ikke h an å bli behandlet bedre? følelsen man sitter igjen med når den du elsker har vært utro kan ikke beskrives. noe så ydmykende og respektløst gjort! du elsker ham ikke så mye lengre, ha anstedighet til å behandle ham med respekt og ordentlig. det du gjør forteller mye om deg som person og slike som deg fortjener ikke å ha en god snill mann som elsker deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå