Gå til innhold

Oprah på tv nå. Grusomt:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner pokker meg ikke at folk kan gjøre noe sånt, og ihvertfall ikke mødre.

Blir skremt jeg, når jeg ser alt det jævlige som skjer i verden. Stakkars unger. Hjertet mitt blør for dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det de gjør da? Antennen min er ødelagt. Får bare inn tv2 nyhetskanalen.

Skrevet

Så det ikke jeg. Hva handlet det om??

Skrevet

Barnemishandling, Jente som har blitt kastet ut hjemmenfra når hun var 3 år og har levd med hundene i bakgården. Og andre typer barnemishanling. En gutt på 9 som ikke fikk mat, så ut som en liten baby når han ble reddet, Pluss fler historier. Godt det endte godt da ihvertfall.

Kan ikke skjønne at det virkelig kan klikke i hjernen på mennesker, så de kan gjøre noe sånt?? Skulle ha vært straffbart å hatt sex, hvis du ikke har noe oppi hodet. Folk skulle ha blitt sjekket og fått sertifikat på at de kan behandle ett barn med respekt og kjærlighet... Ellers så skulle de ihvertfall ha blitt sterililsert. Rett og slett Blir så sint og får så vondt inni meg:(

Skrevet

Har sett noe lignende jeg oxo. Var et barn, var vel 5-6 år. Hun hadde vokst opp med hunder, spiste og drakk av skåler, gikk på alle4 og knurret til mennesker. Pep når hun ble redd... Hun fikk en familie, men ble aldri normal... Snakket aldri (var vet nesten 10 år da reporasjen om henne ble laget) og kikket nesten aldri noen i øynene. Hun oppførte seg rett og slett som en kjemperedd hund! Det er grusomt!! Har oxo hørt om to gutter som vokste opp må villhunder. Tror ikke de klarte seg. Kan se litt om det på youtube. Søk wolfboy tror jeg det var... Skulle fått tak i de j .... Som gjør dette mot barna sine!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...