Gå til innhold

Trenger hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp av dere kyndige garvidtestere! Jeg skal teste med nå i kveld, men vil høre med dere også.

Vel, saken er sånn: Jeg har spiral (hormon) som ble satt inn for ca 1 år siden. Blødingene mine har vært høyst uregelmessige og rare. Siste var for ca 2 uker sia. Men det var mer blodig utflod, men mengder da. Og innslag av blod (mensblod). Gikk over i illeluktende utflod. Dette (illeluktende utflod) har jeg hatt før også, og legen jeg snakket med da mente at det kun var pga en forstyrrelse i underlivet som var forårsaket av spiralen. Ikke noe å bekymre seg over med mindre det gjorde vondt. Så jeg tenkte ikke stort større over det.

Men så i går (eller var det dagen føre??) så begynte jeg å miste matlysta helt, var sulten EN gang iløpet dagen og that's it. Og jeg begynte å bli kvalm på kveldstid. Akkurat de samme symptomene som jeg hadde når jeg gikk med småen:/

Så jeg er meget usikker, derfor skal jeg teste meg. Men det jeg lurer på, vil testen være sikker?? Jeg vet jo egentlig ikke når jeg hadde mensen sist, for bllødningen jeg hadde for et par uker sia kan jo strengt tatt ikke annses som mensen heller.... Men siden jeg føler på meg symptomer, så bør vel testen være sikker? Jeg mener, hvis jeg er gravid og har begynt å få symptomer, da vil jo testen være sikker? Jeg ønsker ikke noe barn akkurat nå, så dette er ikke "ønskesymptomer" heller....

Æsj, hater å gå rundt sånn å lure, for hvis jeg ikke får neg. test vil jeg automatisk tro at det er noe feil pga feil tid i mnd eller noe.... Har kjøpt clear blue 2 pakning, så skal teste i morra tidlig også... Men er bare så usikker her jeg sitter....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ?!?!?

HI

Skrevet

dytter til jeg får noen erfarninger jeg altså!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...