Gå til innhold

Jeg er så betatt!! Hjelp meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff en gutt på byen i helgen, han var ganske søt og hyggelig, ikke var han grise full og vemmelig, Han spanderte drikke på meg og var med meg ut og røykte selv om han ikke røyker selv. Venninna mi kom godt overens med kompisen hans, di begynnte og rote i løpet av kvelden. Mens han andre prøvde ikke en gang, han sa at jeg var utrolig pen, luktet godt og var lett og prate med. Senere skulle vi på nachspiel til kompisen hans, vi satt og drakk og senere så gikk venninna mi og han fyren hun rotet med tiligere på kvelden på rommet hans og klina der:p Mens vi satt i stuen pratet vi bare om alt og ingenting, så ble vi trøtte og han la seg ned på sofaen og spurte om jeg ville ligge ved siden av han, noe jeg gjorde. Han holdt rundt meg mens vi såv. Dagen etter når vi skulle gå så gav jeg han nummeret mitt. Et par dager senere sendte jeg en sms om at det var hyggelig og treffe han, han svarte i lige måte :) så skrev vi et par meldinger om løst og fast. så gikk det et par dager så skrev jeg hvordan det gikk med han og om han skulle ut i helgen men han har ikke svart, er gått en dag nå. Hva skjer hvordan skal jeg tolke dette her, han var jo tydeligvis ikke ute etter bare en ting ettersom han ikke prøvde seg en gang? Huff :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vurderte til og med og bære meg til narshspielet når jeg sa jeg vurderte og ta av meg de høy hælte skoene og gå barbeint hehe. HI

Skrevet

Tja var jo alltids en mulighet at han var snill med deg for at kameraten skulle få seg noe med venninna di.............

Nei er han intresert så kontakter han deg, nå har jo du tatt første steget et par ganger så da ville jeg ha ventet litt. Slik at han ikke mister interessen om den er der fordi han syntes du maser for mye.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg tror at om han hadde vært interessert, hadde han svart på den siste meldingen din. Om du ikke hører fra ham snart, og han uten at du spør forklarer hvorfor han var så sein med å svare, tror jeg du skal glemme ham.

Skrevet

kan da være flere grunner...kanskje fikk han meldingen mens han var opptatt, også har han rett og slett glemt den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...