Lea Laus Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Tenker du må ut med kanskje et par tusen 1 500 - 2 000. Ville tatovert øret også, så man ser at den har ID-merking. Det ganske store forskjeller fra klinikk til klinikk, så tror det lønner seg og ringe litt rundt. Ville også slengt med en ormekur, men det er jo ikke dyrt. Alle utekatter bør vel også vaksineres, men det er vanlig at selger gjør før de er 12 uker... Hør med dyrlegen... For hunkatt kan man kjøpe en body istedet for sånn skjerm, Utrolig mye bedre for katten å gå med. Vår katt ble drit deprimert av den skjermen. Satt bare å stirra i gulvet stakkar.. Koster en 200 kr tror jeg så er litt dyrere, men mye bedre for katten;)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2009 For alt? Eller kun sterilisering? Hadde trodd vi måtte ut med 2000-3000,- for dette. Har de ofte slike tilbud?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Tror jeg betalte ca 1500 med id-merking og sterilisering. Ikke mer enn det ihvertfall!
Nusseline♀♀♂ Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2009 Det høres ikke så ille ut! Takk for svar!
Gjest Skrevet 30. juli 2009 #8 Skrevet 30. juli 2009 Katten min gjennomgikk nettopp en sterilisering. Betalte for sånn pakkeløsning, med sterilsering, ormekur, en vaksine og ID-merking. 1800,- kom dette på. Vi har jentekatt. For guttekatter koster det 1400,-, iallefall i Kr.sand. Kun for sterilisering kostet det 800,- for guttekatter, så da regner jeg med at kun sterilisering koster ca 1000,- for jentekatter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå