Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Hele tiden er jeg lei meg, blir sint og er forferdelig sliten! De pisker meg opp fra sofaen, for jeg må jo holde meg i aktivitet, men jeg er jo så sliten. Har tatt av meg alt for mange kilo, og jeg spyr hele tiden! Hva forventer de av meg?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Hvorfor i all verden skal du holde deg i aktivitet hele tiden? Og hvem er de? Gi beskjed om at du er sliten og ikke orker og legg deg ned å sov litt. Desutten om du har tatt av for mange kg så gå til legen.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 De er min mor, far, kjæreste og svigerforeldre! Jeg har vært på sykehuset, så trenger ikke legetime akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Ja, uff så synd det er på deg..ikke kom hit og klag:(
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Er det ikke andre som har det slikt da? Det er da lov å få ut litt frustrasjon?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #8 Skrevet 29. juli 2009 Det som er i veien er ekstrem svangerskapskvalme, som gjør at jeg har for lite næring, og for lavt blodsukker. På sykehuset sa de at jeg måtte sykemelde meg og slapp av/sov mye.. Men det tar ikke de andre her hjemme så hensyn til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå