lillebie på`n igjen Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 har vært syk siden søndag, og formen bare blitt værre....feber..verker overalt og har sykt vondt i brystet. Kaster opp og føler meg som en dass! Legen mente at det mest sannsynlig ikke var type svineinfluensa men vanlig influensa, men testet meg for sikkerhetsskyld... og jeg som er så flink med håndspriten og generell hygene....enda har jeg klart å pådra meg influensa...ikke har jeg tatt t-banen eller kjørt buss etc. kun vært på kontoret på jobb og kjørt hjem igjen i bil... viser bare hvor lett man kan bli smittet av slike ting... huff får håpe det gir seg snart - ikke noe gøy !! hold dere friske alle sammen!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Merkelig lege som mener det er "vanlig" influensa når det ikke går noen annen influensa nå enn svineriet. Den sesongen har ikke startet enda. Selv om noen må være den første med vanlig influensa også, er det vitterlig mer sannsynlig at det er svineri enn vanlig influensa. Godt du ble testet, håper du blir snart frisk igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå