Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Jeg var på ul idag, og dette var noe jeg spørte legen min om da jeg var der og fikk time.. Hun sa at mest sansynlig fikk jeg utvendig, jeg kom på sykehuset og ble møtt av ei skikkelig sur dame som skulle ta ul på meg. Hun sa at jeg MÅTTE ta den innvendig, enda jeg hadde fått beksje om at de slapp jeg denne gangen.. Blir forvirra av så mye forskjellig som blir sakt.. !! Hi
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Synd å si det, men det kommer litt an på hvor mye magefett du har.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Det med mavefettet er bare tull. Jeg tok utvendig ul i uke 11 med mye mavefett(100 kg). Gode bilder og legen så alt han trengte. Det er nok andre ting som spiller inn.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Hos meg får du ikke tak skikkelig i magefettet med to fingre en gang.. Så det kan ikke ha noe med det å gjøre.. HI
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 Enkelte er bra drit lei jobbene sine og lar det gå ut over kunde/pasient... Så uheldig du var å måtte møte på ei av disse, som i tillegg får betalt for det. Jeg hadde ikke blitt begeistret om noen skulle prøve seg på innvendig UL på meg i uke 16, men men.... Vet lite om det, så det kan jo være det hadde gått helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå