Gå til innhold

Jeg er verdens dårligste mor....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har det bare vært sutring og klaging fra vi sto opp, har to gutter på 2 og 4 år som har ferie fra barnehagen. Jeg er syk og sliten nok nå, så tålmodigheten min har vært lik null i hele dag.... Men nå har jeg bare verdens dårligste samvittighet for jeg har aldri kjeftet og vært så streng som idag.... Redd jeg har ødelagt dem for livet:(

Prøver å finne på litt med dem, men pga tilstanden min nå er det begrenset hvor lenge jeg orker det om gangen. Men de burde klare å finne på litt selv også..... Virker bare som de med vilje begynner med ting som ikke er lov. Dra utover ting fra matskapet, drive med peisen, oppå bordet og div når de ser jeg prøver å slappe av....

Er så frustrert nå at det er ikke grenser... Kunne virkelig tenkt meg å være i bedre form, så jeg kunne tatt dem med meg på tur i skogen el noe for at de skal få brukt litt energi. Tydelig at to uker hjemme etter ferieturen tærer på deres fantasi m å leke med lekene dems...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Du er ikke alene, det skal du vite. Jeg er selv blitt syk for første gang i mitt liv, og min mann hadde en uke mindre ferie enn først antatt. Mine er 3 og 4 år, og dagene har ikke vært gode.Kjefting og krangling, jeg er ikke stolt av meg selv. Men blir jo så frustrert av å ikke ha energi heller.

Vi får bare trøste oss med at det er en ny dag i morgen, hvor vi iallefall kan unngå all kjefting og konflikter.

Lykke til, klem medsøster:/.

Skrevet

så godt å lese... slik er det hos meg og.. to gutter på 1 og 4 år... gleder meg til formen og energien er på plass igjen.., og at den vanlige hverdagen kan begynne snart.. om halvannen uke..

Skrevet

Takk for svar, godt å høre fra andre:) Er litt trøst i det, selv om jeg ikke unner andre å være syke ogutslitte.

Mannen min hadde også mindre ferie enn vanlig og når han først er hjemme er det opppussing av huset som gjelder.

Han er flink med ungene, bare han har tid....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...