Gå til innhold

Noen som vil gå kveldstur i Bergen?


MUA

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Det hadde vært hyggelig om noen hadde lyst til å gå en kveldstur i ny og ne. Litt lettere å få rumpa opp av sofaen hvis man har noen å møte.. :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja kunne hatt godt av å trimme litt. Men kommer an på hvor i Bergen. Jeg vil ikke reise så altfor langt pga formen. Hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg bor på Loddefjord og har ikke bil. Kan godt busse inn til byen. Vi kan jo kanskje bytte på forskjellige steder å gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nå lagt inn BIM-treff med en liten tur på Fløyen neste tordag. Kanskje det passer for dere? Hvis ikke er det bare å foreslå en annen dag. Ellers går jeg gjerne på forskjellige steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest påtjukken

Hei

 

Bor også i sentrum og kunne trenge noen nye trim-venner...har for leeengst begynt å sinke vennene og sambo opp fjellbakkene! Så på tide med noen likesinnede :)

 

Har brukt Stoltzen og Skredderdalen(som ikke er så slitsom) så rop ut om noen andre vil være med :) går rundt til Fløyen og ned der,for bratt å gå ned Skredderdalen igjen.

 

Alice

Termin 14 sept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å lage til en påmeldingliste på treffsiden :-) Om dette blir en trim tur må jeg trekke meg, jeg klarer ikke gå masse oppoverbakker og sånn, det svimler for meg... Rart egentlig siden jeg var i god form og trente masse før svangerskapet, men sånn er det bare :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så ikke påmeldingen din før nå, er ikke hver dag jeg er innom her. Det forklarer jo at da jeg troppet opp på Fløibanen var det faktisk ingen andre med kulemage der! Men jeg synes det er et fint tiltak - kan vi forsøke igjen? Stoltzen/Skredderdalen blir for heavy for meg, men tur opp med bane og rusle litt rundt der er jeg gjerne med på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MUA!

Jeg er akkurat kommet fra ferie og såg ikke denne meldingen før nå idag. Jeg ser at du bor i Fløenbakken. Jeg bor rett ved svartediket, ikke langt unna deg. Jeg har veldig lyst å gå en kveldstur. Ekstra kjekt med de som bor i nærheten :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest påtjukken

Hei MUA og Busserull

 

Dere må si ifra dersom dere tar dere en kveldstur i nærområdet, bor i Sandviken og er bare en spasertur unna Fløy-svingene

 

På grunn av full jobb og oppussing har jeg ikke hatt anledning til å være med på noen BIM-treff eller spaserturer, men nå er jeg inne i siste jobbuke og oppussing er så og si ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei påtjukken!

 

Jeg er med på en kveldstur i nærområdet,og sandviken er jo ikke langt unna fløysvingene. Hva med å gå en kveldstur på mandag?

Vi kan jo prøve å få MUA med også. :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest påtjukken

Mandagen høres veldig bra ut...vi får vente litt å se om MUA hiver seg med og!

Sender deg mld med mob nr så vi kan avtrale noe nærmere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Sorry at det tok litt tid før jeg fikk svart. Har fått litt kranglete bekken den siste uken, så jeg orker ikke mer enn circa 45 min. Men hvis det holder seg 'stabilt' er jeg gjerne med. har dere avtalt noe nærmere tid og sted?

 

Hilsen Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

nå har jeg fått mobilnr til påtjukken og kan avtale mer på melding med henne. Vi tenkte i utgangspunktet å gå en tur imorgen. Vi kan tilpasse turen så du får vært med også, hvis bekkenet er okei imorgen. Hvor er det isåfall greit for deg å gå?

 

Helene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...