trillersnart Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Tenkte jeg skulle finne på noe i regnet med barna. Color fantasy ser veldig fin ut, men der var alt fullt. Noen som har reist med denne båten? Er det helt greit?
ApriIbaby Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 dfds er jo et selskap med feler båter da.... Vi har reist med flere av disse og synes de er barnevennlige og fine
Pooh Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har reist med DFDS til København flere ganger og liker denne turen veldig godt. Sist gang hadde jeg med meg mann og 5-åringen. Vi koste oss veldig, og 5-åringen syntes det var kjempestas. Jeg liker denne turen spesielt godt, fordi man får får ettermiddagen og kvelden på båten, og en hel dag i København. Det er basseng ombord på båten, noe som sikkert barna dine vil like (litt avhengig av alder). Vi pleier å bestille buffet-middag, noe som også pleier å slå an hos barn. Ingen dum idé å ta en tur til København. )
Loyloy Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Color Fantasy kjører til Kiel, og ikke til København. Pearl og scandinavia og Crown of Scandinavia er båtene til KBH. En tur med disse er okai Ikke ekstremt mye å finne på på båten men barneunderholdning frem til middagstid, svømmehall og deretter en tur på buffeten er sikkert et stort hit. I KBH er det jo mengder av ting dere kan gjøre. er det et minicriuse du tenker på? og om du vil kan jeg være behjelpelig med "slagplan" i KBH Hvor gamle er ungene?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Vi tok Pearl og Crown i helga;) Var fine båter synes jeg. Trodde de skulle være mye verre! Crown var finest da;) Var svømmehall, ballrom, tv og lekerom på båtene:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå