Juuuunibaby <3 Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Hva anbefaler dere? Har en gammel bil, så har ikke sånn isofax eller hva det heter...
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 isofix ;-) Etter å ha prøvd acta, maxi cosi og britax, så anbefaler jeg defintivt britax sin. Eneste bilstolen jeg har opplevd at babyen ikke synker sammen i som bitte liten, og som har 5 punktssele.
Juuuunibaby <3 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2009 Tuuusen takk Dette er et vanskeli felt å bli klok på Jeg kan kjøpe base og sant, selv om bilen er gammel? Og det er tryggere enn å ikke ha base?
Juuuunibaby <3 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2009 Og burde man kjøpe bilstolen ny?
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Jeg ville kjøpt ny, men så er det noen få ting jeg er ekstremt nøye på da. Bilsikring er en av dem. Er veldig for gjenbruk og arving ellers, men bilstol ville ejg aldri kjøpt brukt med mindre det var av familie eller venner vi kjente godt. Selv om forsikringen skal dekke inn en ny bilstol om den en hadde har vært involvert i en bilulykke, så er det neppe alle som har gjort dette, og jeg tar ikke sjangsen her. Misstroisk til andres ærlighet som jeg er ;-)
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Du kan kjøpe base ja, men om det er sikrere med/uten vet jegikke. vet at isofix er ekstra trygt, men med/uten vanlig base vet jeg ikke.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 Vi vurderer denne, NAF som anbefaler. Kommer bra ut i mange tester. Ellers anbefales Maxi Cosi og BeSafe sine i mange tester.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 29. juli 2009 #8 Skrevet 29. juli 2009 He he, navnet på den vi vurderer er Cybex Aton.
Denishil Skrevet 29. juli 2009 #9 Skrevet 29. juli 2009 Det er definitivt tryggere med base!! For alle dere som ikke har det så prøv å dytt stolen dere opp mot seteryggen slik det vil skje dersom dere får en påkjørsel bakfra.... Da finner dere ut at det er ingenting som faktisk holder igjen stolen den veien, dette gjelger ikke be safe. Fikk en aha opplevelse på dette etter å ha fått en innføring i bilstoler av verdens koseligste og ærlige butikkmedarbeider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå