Trilletrill Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Idag kjenner jeg at jeg er LEI!! Også tenker jeg at jeg kan gå to uker over?!!!! Det hæler jeg ikke, jeg er så lei nå at det ikke går ann. Alt er et ork: Å stå opp fra senga, å tørke seg på do (sorry..), ta på seg sokker, snu seg....Blæææææææh. Også har jeg blitt så stor at jeg ligner ikke meg selv det minste..hulk hulk. Har gått opp noe sinnsykt, og ungen driver og trenger og presser seg langt ned sånn at isjas nervene mine er på fyr:( I tillegg gruer jeg meg til smertene ved fødsle. Også er jeg førstegangs så jeg har 0 peil på noe som helst. Pluss at mamma fødte søstra mi 52 timer etter at vannet hennes gikk, hun var 4700g og 57 cm lang...tenk om jeg må gjennom samme skjebne. Skikkelig negativ innlegg dette...og det er også et godt poeng, jeg som alltid er den som er positiv og smiler:(
koala Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Det er jo det som er så fint laget til, når man er så lei at man ikke orker mer så gruer man seg ikke lenger heller. Da er man bare glad at det setter igang! Prøv å kos deg med det du kan, spis og drikk det du føler for, hvil masse og vær sosial om du orker det. Husk det er dine siste dager for deg selv... Etter fødselen forandrer alt seg Og selv om din mor fødte slik så er ikke du henne og INGEN fødsler er like. Selv ser jeg frem til min tredje, og hun får komme når hun vil, ikke noe jeg kan gjøre med det likevel Lykke til!
Da HarViTreUnger Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Fint svar koala. Skule ønske jeg hadde mer av din innstilling
meg & to små vampyrer Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Kjenner følelsen. Er ganske desperat her selv. Er nå 7 dager over termindagen og ingenting skjer. Må snart innstille meg på at det kan gå en drøy uke til,....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå