sissy82 Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 hei!! Driver med bryllups forbredelser!! men lurte på hvor mange forlovere man kan ha??? jeg har 3 kjempe gode venniner som står meg nær. Kan jeg velge de alle 3? men bare la en av de skrive under på forlover erklæringen? Hvordan er det da med bryllupsdagen?? med plasseringer av forlovere i bryllupet? man kan jo komme med forslag med tale fra alle 3 forloverne i en tale i stedet for 3 ???
hurra1234 Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Ingen regler for det. Men EN må signere. Jeg var en av tre forlovere til en venninne ifjor. Kjempemorsomt. Vi hadde like kjoler i ulike farger. All planlegging ble også mer moro.
hurra1234 Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Forresten holdt vi en felles tale. Og vi var plassert etter høytidelig loddtrekning.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Det er kune en som er "offisiell" forlover, men du kan vel ha med deg en hel hær opp til alteret, om du vil. Jeg ville aldri ha gjort det, det ser så snalt ut at det tar all oppmerksomheten bort fra det som skal skje der oppe. Vær voksen og ta et valg. De andre kan blir faddere til dine fremtidige barn i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå