Gå til innhold

hysj ikke si dette til noen da..

Anbefalte innlegg

Skrevet

åå kjenner jeg har bittelitte lyst på en baby for tiden.. uff å jeg som var helt ferdig. Ja jeg ER helt ferdig altså. Men av og til får jeg denne følelsen. Så da må jeg dra frem alle tingene:

- Suuuuperkvalm i 4 uker med minsta (ikke bare svangerskapskvalme)

- hun var veldig syk som baby og gråt 1 året

- har to jenter som nå er "friske"

- har bare 3 soverom

- jeg går skole, og det 3 år til..

- jentene vil ikke ha en bror eller søster hehe

- mannen min vil ihvertfall IKKE ha flere

- jeg vil så gjerne ha en liten bror men det kan man jo ikke bestille hehe

nei jeg får vel være fornøyd med to herlige jenter :))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Jeg får samme følelsen av og til, og da må jeg også tenke på slike ting som at jeg var kjempekvalm i 3 mnd, vond rygg og bekken. Jeg er også ferdig, men av og til sniker tankene seg til å tenke at det hadde vært koselig med en baby til ; ) Og så er ikke minsta fylt et år en gang *fnis*. Skal absolutt ikke ha fler barn, har nok med mine 3 søte.

Skrevet

Jeg å får den følelsen iblant hehe å spesielt når jeg er sammens med det minste tantebarnet mitt på 8 mnd, ho er bare så vakker og skjønn hehe.

Men det er veldig greit å kunne levere henne tilbake etter å ha lånt henne litt ;)

Men må si at det ikke frister å begynne på nytt med en liten baby når jeg har to store barn på 7 og 9 år, så det får nok være bra som det er.

Skrevet

Tror egentlig de fleste damer plutselig kan få et slikt ønske jeg. Jeg har en gutt på 6 år å ei jente på 2,5 år... gubben er færdig, men hvist om ate jeg skulle bli gravid så vill ikke jeg ta bort d. For jeg tror egentlig ikke at jeg er ferdig, innerst inne har jeg lyst på en liten baby til i armkroken, kjenne at den trenger meg er avhengig av meg. Å hver gang jeg ser en baby får jeg enda mer lyst på en liten go klump. Å lillesøster skulle så vist hadd noen å bryne seg på for verre mamma dalt tror jeg ikke fins. Savner faktiskt d å gå gravid også jeg... selv om jeg var uggen i 3-4 mnd hadde jeg 2 perfekte svangerskap og 2 perfekte fødsler........... Å nå kjenner jeg at jeg har lyst på 1 til.... men vet jo at det ikke er store muligheter for det.... :-(((

Skrevet

Jeg fikk også denne følelsen noen ganger når jeg fremdeles var sammen med bf. Jeg måtte klype meg i armen noen ganger.

Hadde absolutt ikke orket en til når lillebror krever så masse som han gjør.

Jeg har vel også forstått at jeg ikke får mer enn mine 2 søte små, men jeg har i alle fall de og koser meg med dem =)

Skrevet

For å si det sånn så blir det IKKE flere barn her, hvis det ikke skjer en "arbeidsulykke" da hehe. Tror vi alle får denne følelsen innimellom. Jeg er godt fornøyd med de to vi har. Men innimellom får jeg veldig lyst på en liten bror, men vet innerst inne at jeg er helt ferdig :)

Skrevet

Vi var sånn sett ikke helt ferdige! Hadde lyst på 3 barn, men når som jeg sa at det ble en del ekstra, så følte vi at vi måtte ta oss av lillebror før det ble aktuelt med flere, og lenger enn den tanken kom vi ikke =/

Men nå blir det antagelig ikke flere. Men mindre vi finner sammen igjen av en eller annen grunn. Jeg er livredd for å bli sammen med en fyr og etter noen år får vi 1 eller 2 barn til, og så blir jeg alene igjen. Det er skremmende å tenke på!!

Skrevet

Kjenner det jreg også av og til at det hadde vært kjekt med tre. Men syns det er pyton å gå gravid og å føde (hvem gjør det...) dessuten syns jeg det er så travelt for tiden med mine to at jeg vet ikke hvordan jeg skulle klart det. Beundrer de som har flere enn to....hvordan får de nok søvn eller hvordan klarer de seg gjennom dagene uten neste å ha sovet?

Skrevet

Jojo x3: lillebror er født som verdens blideste barn! Hadde det ikke vært for all eksemen (atopisk eksem) og allergien og astmaen, så hadde nok nr.3 vært planlagt om vi ikke gikk fra hverandre. Altså, nå når han nærmer seg 2 år så hadde vi nok begynt å prate om neste mann, om vi ikke akkurat hadde prøvd riktig enda.

Så det kommer nok an på hvordan barn man har, og hvilke forventninger man har til seg selv i forhold til barna.

Men nå har jeg mere enn nok med mine 2 små troll =)

Skrevet

Ja, det kommer selvfølgelig an på forventninger også, men jeg liker rett og slett ikke å gå gravid og har hatt to vidt forskjellige, men negative fødselsopplevelser. Det spiller nok en stor rolle for meg. Dessuten har jeg vært mye alene med skrikende babyer(Skriking=halve natten i ett strekk mm...)

Koser meg masse nå med de to jeg har! Men hvem vet, kanskje jeg prøver på en til om noen år når graviditet og fødsleoppl er "glemt".... De er jo helt fantastisk å ha barn, kunne aldri vært foruten dem, dessuten har jeg alltid sagt tre barn!

Skrevet

Vil du motarbeide lysten på en unge til?

Jeg har kjent det samme som deg, men vet at vi ikke skal ha flere. Er glad for at vi har to selvstendige gutter og savner absolutt ikke baby- og småbarnsfasene. Lysten på tredjemann var størst da guttene var små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...