Faylinn Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Sønnen min har blitt 5 mnd og vil bæres mye. Vi får ikke til bæresjal etc, så jeg bærer i armene. Ryggen min kollapset for et par uker siden i mannens ferie. Ved hjelp av osteopat ble den bedre, men har fremdeles smerter og må legge meg ned stadig vekk. Nå har armene og skuldrene begynt å verke veldig også. I dag har jeg måtte legge ned poden selv om han gråt for det var umulig for meg å holde han pga smertene. Det var forferdelig. :-( Jeg vet at hvis mor er syk kan far få permisjonen, men den sitter langt inne. Hvor mye smerter og gråt skal man tåle før man går til legen og begynner den mølla? Det er sikkert ikke lett å få det til heller kjenner jeg lege + nav rett. Hvor mye smerter og babygråt mener dem mor bør tåle? Noen andre som sliter og som evnt har valgt å sykmelde seg?
Svale <3 Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Jeg er ikke i den samme situasjonen akkurat nå, men har MS + mye rygg/nakke/hofte smerter.. Jeg kommer ikke til å nøle med å sykemelde meg så far er hjemme hvis det kommer til det. Men det er mest pga MS'n, så den ikke blir verre av at jeg sliter meg ut. Ta det opp med helsesøster/lege og forklar situasjonen.. Er dumt hvis disse smertene aldri går over, fordi du ikke blir avlastet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå