Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Selv har jeg aldri blitt gravid med prevensjon, men leser jo en del om det blir noe bekymret...hehe;o) Så hva brukte dere og når skjønte dere at dere var blitt gravide til tross for prevensjon? Har ingen planer om flere barn, men skulle "uhellet" være ute vil barnet bli like høyt elsket og tatt vare på som de andre:o) Så klart!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 ett her! har vært i seiøst forhold i 3 år, bodd sammen 2,5.. hadde en periode uten p-pillen fra april til januar, da med alternativ prevensjon. skulle begynne på første pillebretter i februar og tok første pillen to-tre dager ut i mensen, og var enig om at vi kunne ta ting som de kom og tenkte det gikk sikkert greitt.. ..og der kom lilletassen! så det lå i kortene at det ikke var krise om det skuulle bli noe, men ja, jeg brukte pillen riktig bortsett fra de to første dagene:)
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Brukte jasmin(?) p-piller når jeg ble gravid med Emma,men jeg ble matforgifta i den tiden hun ble unnfanget
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Nå går jeg med et prevensjonsbarn! Gikk på p-pillen mercilon og trodde det gikk helt fint jeg:p Men plutselig ble jeg gravid! Første tanken min når testen var positiv, var: "jaja, jeg får komme meg på jobb da".. Tenkte på mange måter jeg skulle fortelle det til typen på, men endte med at jeg ringte og sa: "ææææh, du? du kan ikke tilfeldigvis dra på apoteket å kjøpe en til test da?" Joda, den planen gikk i vasken:p
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Ca 70 % av barna her inne er vel prevensjonsbarn, om man skal tro de forskjellige. Det er ikke rent få som faktisk også hevder at alle graviditetene deres har skjedd på prevensjon...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Ingen av mine barn er "prevensjonsbarn", men har blitt gravid på p-piller (SA i uke 11) og på kondom (som ikke sprakk!) og da ble det abort i uke 9.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 Hellu Jeg ble gravid på mini-pillen. Sluttet med Jasmin i september og begynte på mini-pillen da jeg fikk høyt blodtrykk av Jasmin. D gikk helt fint fram til i Mars Jeg begynte å lure på om jeg var gravid noen dager før jeg forventet mensen. Fikk vonde pupper, stikkiknger, halsbrann og kviser (det har jeg aaaaaldri) Så testet positivt når jeg var 4 uker på vei ca.. Var et sjokk i begynnelsen, men har nå vent oss til tanken og lillegutt er hjertelig velkommen Jeg tok dem innenfor den 3 timers-ramma man skal ta den og hadde ingen diare eller oppkast rundt da jeg ble gravid, så kommer til å satse på annen prevansjon når babyen er kommet til verden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå