Gå til innhold

Flere enn meg som bekymrer seg?


Februarfisk

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid for første gang, og er så redd for at det skal skje noe. Både søster og venninne har opplevd missed abortion, og jeg bekymrer meg masse for at det skal skje meg også. Nå er jeg 10 uker og 3 dager, men symptomene er ikke så sterke lenger. Er ikke like trøtt, sjelden kvalm og puppene gjør ikke vondt lenger. Er det noen andre som opplever det samme? Føler jeg er i ferd med å bli sprø : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jag är jättenervös jag med... Ringde tom idag till min jordmor o ska få komma in på ett UL i nästa vecka... Jag hade ingen aning om att jag var gravid så jag vet inte riktigt vilken vecka jag är i men nästa vecka för jag förhoppningsvis reda på det... Jag själv tror v 11 nu...

 

Men som sagt, jag hade väldigt tydliga symptom som oppkast o kvalme i flera veckor men nu så är dom borta!!! Så därför var min jordmor snäll o gav mig ett nytt UL... Ska bli spännande!! Men som sagt så är man ju rädd samtidigt!!

Det bästa är att inte oroa sig för mycket (även om det är grymt svårt)...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kjempenervøs! Det er jo så mange som skriver inn at de mister osv. Jeg må bare tenke positivt, helt til noe annet er bevist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det ikke bare er meg : ) Jeg skal også til jordmor neste uke, men det virker så langt fram i tid. Jeg vet at sannsynligvis er alt helt normalt, men så dukker alle skrekkhistorier opp gjør meg usikker. Må vel bare prøve å tenke positivt... : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...