Gå til innhold

Hva som er viktig for gutter og menn....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 3½ år holder helvete hver gang det er snakk om eller tid for mat. Han vil IKKE spise. Ingenting nesten. I forbindelse med en "spise mat så man kan bli stor og sterk som pappa" samtale, mens han var i badekaret, sier ejg, du må spise mere mat vennen min, for du begynner å bli veldig tynn, og det er ikke så bra.

 

Hvorpå gutten titter nedover seg selv og sier:

 

"Nej men min tissemand er Ræææktig stoar!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...