Gå til innhold

Jeg har funnet meg en ny mann :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er ikke kjærester enda da.. Men tror nok vi er rett rundt hjørnet :)

 

Hvordan går man egentlig frem når vi begge har barn?

Han har en datter på 5 år og jeg har en sønn på 1,5 år.

Begge barna har god kontakt med den andre foreldren sin.

 

Det er kanskje best at datteren hans blir kjent med meg før hun treffer sønnen min, og sønnen min blir kjent med mannen før han møter datteren hans? Eller var det bare dumt?

Er så usikker på hvordan vi skal gå frem.. Vi bor noen timer fra hverandre og det kommer sikkert til å bli en del overnattinger fremover, så da kan det jo være greit å gå rolig frem i håp om at barna aksepterer den nye situasjonen..

 

Akk, ikke bestandig enkelt å få seg en ny en ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere, det er alltid kjekt å finne en man er glad i...

 

Ang ditt spm så er det mye som teller inn- hvor lenge dere har kjent hverandre ++ det beste vil nok være å treffes helger dere har barnefri i starten??? Og så betyr det mye hvor lenge det er siden dere har brutt med barnas foreldre...min eksmann fant seg en ny dame med en gang- og det har preget forholdet til sønnen vår og stemora....følte at hun kom inn å ødela...

 

Ellers er det vell ingen fasitsvar på dette egentlig....man må bare føle seg frem...men det er desverre lett å tro at alt skal gå fint når man er forelsket....det gjør ikke alltid det...er selv mor og stemor...det er noen utfordringer. Fordelen deres er at barna er såpass små....at de forhåpentligvis vil venne seg raskt til tanken....

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...