3gutter_og_1jente Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Vet ikke om jeg skal grine eller le jeg...Har endelig blitt enig med meg selv at jeg skulle begynne på skolen og har kommet inn på sykepleien og skal liksom begynne i august...Og i går hva finner jeg ut da??? Joa, er gravid jeg, HJELP, dette var jo ikke akkurat så veldig planlagt..Har tre barn fra før av og kunne jo kanskje ha tenkt meg en til, men ikke før om fire år,hehe Men er det noen som vet hvordan dette funker? Om jeg kan begynne på skolen også få permisjon? Eller mister jeg plassen min? Etter litt kjapp regning så må terminen være i April... Har ikke peiling på hvordan alt dette fungerer, så håper noen av dere vet Ble litt rotete innlegg dette...
?en til? Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 tror du kan søke fødselspermisjon fra studiet, også begynne på igjen neste år. er vertfall et opplegg for det, kanskje det står på nav eller lånekassen eller noe. jeg vet ike, for har ingen erfaring selv, men tror det er ganske godt tilrettelagt:) ta det helt med ro:)
snuffe Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Begynn på skolen, du. Du har rett på fødselspermisjon og fødselsstipend fra lånekassen i oppunder et år (44 uker eller noe).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå