tesseliten Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Flere? Har kjent den lille er jeg ganske sikker på noen ganger, men burde jeg ikke merke mere nå?? Merker ingenting jeg:( såå redd:(
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Hei, har hatt det sånn selv, og legen min sa at det var helt normalt....man kjenner ikke regelmessige bevegelser før ca uke 20
venter-på-bitteliten- Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Hei:) kjente heller nesten ingenting i uke 16 ,kjente litt par gang i uka kanskje, nå merker jeg mer, er nå i uke 19:) så lenge du ikke får feber, magesmerter, eller blødninger er det vel sjelden at det er noe alvorlig galt
b77h Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 jeg er bare akkurat 13 uker i dag og starter på uke 14 i morgen - men kjenner heller ikke noe nå! puppene er ikke store og ømme lenger, og kjenner ikke at det "river" el noe i livmoren. Forventer jo ikke å kjenne bevegelse nå, men trodde vel at man kjente noe...for føler jo at magen vokser litt. Men ikke mye...uff,d en bekymringen ligger der liksom hele tiden...skulle ønske jeg kunne gå på UL hver uke, hehe... Dette med å kjenne livmoren, overgangen - når kan man det? Jeg syns iallefal ikke jeg kjenner noe nå...men vet jo ikke helt hva jeg leter etter heller...
Kongeørna Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Det ville vært mer unormalt om du hadde kjent bevegelser så tidlig. Noen førstegangs (regner med at du er førstegangs) forteller om full aktivitet fra uke 12 - jeg tar det med en stor klype salt. Det handler mer om et sterkt ønske om å kjenne noe, kombinert med en overaktiv tarm. Kos deg med å være gravid, bevegelsene kommer! Sannsynligvis innen to-tre uker.
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Jeg er 3 gangs og har ikke kjent noe med noen av mine før etter uke 20...
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 Jeg begynte førstest å kjenne regelmessig liv i uke 22-23. Du må bare smøre deg med tålmodighet noen uker til. Lykke til:-)
tesseliten Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2009 Jeg er andre gangs,derfor jeg trodde jeg kanskje kunne kjenne det nå:/ Men men.. Nervevrak ja:S Vil så gjerne kjenne noe så jeg stopper å bekymre meg:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå