blomstersmå Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 hei! snakket med sykehuset i går og vart temmelig oppgitt. Hadde da hatt kynnere i to døgn og lurte litt på hvordan jeg skulle forholde meg til det, og om det er normalt. Da kunne de opplyse om at de uansett ikke prøver å stanse premature rier før uke 23+6. å jeg er i uke 22..... syns det høres forferdelig ut. jeg vet de ikke redder babyer før,men å prøve å forhindre at de blir født burde vel være en selfølge....?så nå håper jeg kynnerene går over og ikkke utvikler seg til rier.. har tenkt å ta det helt med ro,å skal en tur til legen i dag, for å utelukke uvi.
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Hei... Her i området ansees ikke rier som rier før 23 uker - pluss.. Alt før ansees som senabort og stoppes ikke siden barnet ikke har noen sjans for å overleve før uke 23 (eneste sykehuset som kan ta så små her hvertfall er Riksen).
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Massevis av lykke til forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå