Gå til innhold

Herpesblemme, finnes det noe vi gravide kan bruke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld fikk jeg en liten herpesblemme på leppa, i dag er den svær *buhuuu* felleskatalogen anbefaler ikke antix, så da lurer jeg på om noen av dere vet om behandling man kan bruke når man er gravid? Blæææh. hater slike ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løp til helsekosten og kjøp Avant Garden. Sterke antioksidanter som tar knekken på herpes-viruset :o). Tidligere hadde jeg ofte slike blemmer på leppa, men etter å ha brukt Avant Garden har jeg ikke hatt det på mange, mange år. Anbefales på det sterkeste.

Skrevet

Og dette kan man bruke som gravid? Takk for tips, får spørre de på helsekost, de vet sikkert :)

Skrevet

Så vidt jeg vet kan du fint bruke dette som gravid. Hør med de på helsekosten, og så tror jeg nettsiden heter www.avant-garden.no.

Skrevet

He he....leste veldig fort og galt her nå.......HESTELESBE, finnes det.....

Må le av meg selv ;o)

Skrevet

Selv bruker jeg Vektavir eller Zovirax... men må innrømme at jeg ikke vet hvorvidt gravide kan bruke dette eller ikke.

Faktisk ikke tenkt på det i og med at det er så lite som blir smurt på av gangen (har selv brukt det par ganger i løpet av graviditeten)....

Kanskje jeg burde sjekke det opp... men de er i grunn noe det samme som antix, bare sterkere i og med at du må få de andre på resept.

Skrevet

jeg bruker små mengder zovirax.

Jeg sjekka felleskatalogen og oppfattet denne er "snillere" enn antix.. jeg plages ikke så veldig med det så jeg benytter kun litt når jeg kjenner det begynner å prikke...

Skrevet

Anbefaler mandelessens! Sånn liten flaske som står sammen med bakevarer i butikken. Ble anbefalt det av en venninne når hun var gravid og ikke ville bruke Zovirax. Prøvde det første gang jeg fikk utbrudd når jeg var bortreist uten å ha med Zoviraxen. Aldri brukt Zovirax etter det! Mye mer effektivt :)

Selvfølgelig er det best å begynne å smøre på med en gang du kjenner det klør, da stopper jeg alltid utbruddet. Men det forkortes også hvis du bruker det iløpet av utbruddet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...