mammatiltoogsnarttre Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har tatt kalk tilskudd og magnesium for å forhindre benskjørhet. (Magnesium skal ta opp kalken bedre i kroppen visstnok.) Men er det smart å fortestte med dette nå som jeg er gravid? 5+4 i dag. Påvirker kalken eller magnesiumet fosteret på noen måte? Noen som vet?
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 De anbefaler veldig at du fortsetter med dette. Jeg begynte å ta det i svangerskapet, pga legg kramper (drikker ikke melk osv) Da sa de på apoteket at jeg burde ha begynt på dette for lengst kjedelig, ikke tenkt på det. Konklusjonen er vel at du bør fortsette..
mammatiltoogsnarttre Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2009 Takk - dat fortsetter jeg. Tenkte å ta dette opp med lege/ jordmor - men det er jo så lenge til ennå. Så da er det jo greit at det finnes noen kloke damer her inne å spørre. Takk!
Susepusen Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Ikke skadelig med magnesium og kalk. overskuddet trisser man ut:) Babyen tar det den skal ha uansett, så det er du som trenger påfyll:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå