Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Når kommer denne?? og er der det bare på magen den kommer?? Hadde ikke det sist gang, og lurer masse nå. Kan noen hjelpe??
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Jeg fikk svangerskapskløe ca uke 23. Men det varierer vel litt dette som alt annet. Klødde på mage, bryst, armer, ben, hode osv. Legen tok noen blodprøver av meg og det viste seg at jeg hadde svangerskapskløe med forhøyede leververdier. Dersom du klør under føttene eller inne i hendene (håndflaten) bør du få sjekket det straks.
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2009 tusen takk for svar, Nei jeg klør ikke der, men klør så vanvittig på halsen at jeg tror jeg tørner. Halsen er værst, men skuldrene kommer seg snikende etter :-)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Hvor langt er du på vei da? Er du bekymret for om det kan være svangerskapskløe så ta det opp neste gang du er på kontroll. Bedre å få sjekket det enn å gå og lure i alle fall.
Sistah*G07*J09* Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 jeg fikk svangerskapskløe rundt uke 20, klødde over alt!!!! spesielt på ryggen og leggene. Av og til klødde det veldig inni hendene og under føttene. Var på sykehuset å tok noen blodprøver, men viste seg å være svangerskapskløe uten for høye leververdier Så fikk jeg polaramin (tror det var det det hete) som jeg skulle ta hver kveld før jeg la meg. Det hjalp masse!!! gikk på det litt over en uke, å skulle komme tilbake å ta nye blodprøver visst kløen ikke gikk over. Men nå er jeg i uke 25 og den har heldigvis gitt seg
snartflere? Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Jeg begynte å klø rundt uke 30. Klødde nesten bare på skuldrene og armene. Men kløen var veldig ille om natten, klarte nesten ikke å sove. Jeg hadde svangerskapskløe med forhøyede gallesyrer. Kan ikke huske at jeg klødde i hender og under føtter, så du bør derfor sjekke gallesyren selv om du ikke klør på de "klassiske" stedene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå