Gjest Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Her startet dagen 05.30 og har ingen spesielle planer for dagen, blir ekstra lang når den starter tidligere enn normalt. Føler det er litt for tidlig å dra ut å leke og dra i butikken når klokken ikke er halv 9 engang
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Skal handle noen møbler og diverse, for vi har sjåfør i dag:) Herlig å få det gjort, og det er strengt tatt ikke bedre å ta seg til i dette drittværet... ;-p
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 jeg har barnefri i noen timer i dag så jeg skal sitte på lesesalen å lese
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Har du og en morgen fugl i hus HI? Me 2 hehe. Blir bare å slappe av resten av dagen,har allerede vaska leiligheten,og det var det jeg skulle gjøre i løpet av dagen,men morningen starta så tidlig her og Så jeg håper det blir opphold,slik at vi kan gå tur
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Planer for dagen... tja... Har kranglet med nav, skal i barnehagen til mini og hilse på siden han snart begynner der. gubben er i retten for å vitne mot den forbannade idioten som stjal fra oss. Jeg skal rydde og vaske badet og så skal jeg pakke tingene mini skal ha med seg til fjellet i morgen! Håpe på at nav ringer tilbake så jeg kan krangle litt mer... Tror jeg er i krangle humør i dag... hmmm jaja Vel... Får ta det litt som det kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå