Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Vi har i utgangspunktet et godt forhold til mine svigerforeldre. De er spesielle, men greie nok. Nå har den ene broren til min mann kuttet all kontakt med oss, og vi vet ikke hvorfor. Vi skjønte at det var noe, men det toppet seg da de ikke kom i bryllupet vårt. Faktisk ga de aldri beskjed om at de ikke kom... De baksnakker oss, og vi har fått hint om at vi tydeligvis har gjort noe, men ingen vil si hva. Vi har tidligere fått servert direkte løgnhistorier om hva vi har gjort, fra svigerforeldrene mine, så vi aner ikke noe om det er et snev av sannhet i dette her heller. Vi fikk oppleve en utrolig forskjellbehandling fra hele familien til min mann i forbindelse med vårt bryllup. Og vi merker at ikke alt er som det skal. Vi har forsøkt å få fram hva det er, men det prates bare bort. Nå har vi kommet så langt at vi rett og slett ikke stoler på dem, vi orker ikke å la ungene være der alene, og vi vurderer å flytte siden vi bor et stykke unna. Jeg kjenner at jeg blir paranoid, for det er så mye baksnakking og tydelige signaler på at vi egentlig ikke er særlig ønsket. Vi har virkelig forsøkt å få et godt forhold til dem, men det ser ikke ut til at de ønsker det. Vi vil ikke bryte kontakten, men jeg tror tiden er moden for å skaffe oss et eget liv... Vi bor i samme gjennomsiktige bygd, og vi kommer antagelig til å flytte nærmere byen. Ikke at avstanden blir enormt mye større, men den blir stor nok håper vi... Jeg synes det er trist, vi er glade i stedet vi bor på, og vi kommer til å savne sjøen og naboene. Men jeg tror dette er en tanke som kommer til å modnes mer og mer. Vi er skuffet og lei oss, men håper en ny start kan føre oss et steg videre...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Uff så tragisk, å så slitsom. Å ikke minst så er det veldig synd om mannen din, siden dette er hans familie. Må være veldig leit å ha det hengenes over seg. Så uvoksent av de som baksnakker syns nå jeg. Får håpe dere finner ut av det, å at dere får det bedre dit dere evt flytter. Er det ikke deilig med et slikt sted hvor man kan lufte tankene :-) Syns det er så herlig. Men masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Herlighet så voksent av dem da ... Jeg ville spurt de rett ut jeg, hva i alle dager jeg hadde gjort galt, og hva f*** de driver med... Krev et svar, sånn oppførsel er uholdbart. Og jeg støtter deg fullt og helt i det med å ikke la de ha barna.. Klem til deg
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Stooor klem. Ikke flytt, bare lev livet og hev deg. Det beste du kan gjøre er å snakke med noen om dette. Legen/helsestasjon. Ikke bruk livet ditt på disse tullingene : ) : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå