AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Hun har passet snuppa i to dager mens vi har vært på jobb, og hun har hatt på de merkeligste klær.. På mandag var hun kledd i pysjamas hele dagen.. Mamma trodde det var en joggedress.. Forståelig nok, men litt snodig.. Og i går løp hun rundt i truse fordi mamma trodde det var shorts..! hehe. Kanskje hun må få et lite barnekles-kurs... ??
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Hihi. Min går i truser hun også, men deter fordi hun nekter å kle på seg. Nattkjoler er også en favoritt.. Vi har ferie, med andre ord
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Hehe, utrolig bra! Mamma er lik Vi kommer opp dit så går lille mor i pysjgenser og skjørt etc...For mams trodde det var vanlig genser selvsagt. Gubben min er litt sånn også...Men han er heller slik at hun går med forskjellige sokker og klær som er helt rare sammen. Ikke det at jeg må ha en jente med matchende klær alltid, men liker å ha to like sokker etc....Han tror at jeg er den eneste i verden som legger merke til at hun har en blåstripet og en rødprikket sokk på seg. Selv om alle bemerkningene "Jeg ser at pappa har kledd på henne i dag" burde gitt ham et hint ;P Skjønningene!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2009 hihi.. Ja, om pappa kler på får vi også den bemerkninge der..hehe. Far i huset er svært opptatt av at det skal være så behagelig som mulig, og om det matcher eller ser ok ut, spiller ingen rolle.. Jeg liker at det matcher littebitt og at det ser litt ordentlig ut jeg, da, men..
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 snuppa vår var med svigers på tur, og vandret gatelangs i truse, sokker og joggesko;-) "hun ville jo ikke ha på noe annet"
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Må le litt av dette, for det er jo egentlig "typisk" mannfolk og du får ofte høre det av barnehagetantene når barna kommer/blir hentet. Rare klær/sammensetninger og ting som mangler. Gummistøvler i solskinn, reiser hjem i tøfler....listen er lang. OG, dette er bare søtt. Men, når det nå er så mye snakk om gode/dårlige mødre, barnevernet osv. så hadde vel folk (naboer/folk i flest) hengt i tlf. til barnevernet og sladderen gått vilt rundt om JEG, som MOR hadde funnet på noe slikt. Nei tenk for en dårlig mor jeg da hadde vært...he he Det ER et morsomt samfunn vi lever i, og at vi er den vi er, er jo det som gjør det hele så fantastisk. Tenk om mannen din skulle funnet frem klær til deg, og han kom med en silkepysjoverdel og olabukse...hadde sikkert vært helt normalt for han...he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå