Gå til innhold

Er det hormonene mine som hopper ustabilt eller er jeg klar???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

sitter her å tenker på om jeg kunne virkelig oppfatte samboeren min så feil eller om han bare mente det godt ?? hør nå her....

 

jeg har to barn fra tidligere forhold, han har et barn..våre barn har kommet utrolig godt sammnen og stor koser seg sammen..

det er jo slik at det er ikke noe hyggelig hver gang barnet hans må dra hjem til mor, vi alle føler savn etter henne når henne må dra... men sånn er nå livet og sånn må det bli...

 

her om kvelden vi ble liggende å snakke i sengen, vi kom inn på fremtiden om hvordan den ville bli..vi snakket løst og fast... jeg er i dag halveis i svangerskapet og venter en gutt...

 

 

så sier han selv, jeg tenker ikke nå før jeg snakker men velger å si det likevel: når vårt barn blir større og sånn, kunne kanskje våres barn bli med "hans" barn hjem til mor så slipper henne bestandig å dra alene hjem...

 

jeg ble i totalt sjokk jo mer jeg tenkte på dette... det er jo også sånn at moren til hans barn har jo aldri truffet meg, hun har for det meste vært ufin og lite hyggelig også... er det slik at bare jeg skal respektere henne og samt akseptere at min nåværende samboer som jeg venter barn med kunne klare å si noe så sårende og vondt??

 

han sier etterpå fra reaksjonene at han mente det ikke slik, han mente bare godt for barnet sitt, men likevel... hadde noen av dere reagert??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror mange kvinner ville reagert som du gjorde, uansett forhold til hans x-partner, men jeg tror også at han mente det han sa: at han bare tenkte på barnet og ikke på alt rundt. Jeg tipper at han bare ville sin datter godt, og han har jo tydeligvis tenkt litt på dette med at hun skal hjem til mor. Jeg tror nok ikke han tenkte på alle konsekvensene for alle de involverte, uten at det skyldes at han ikke kan forstå det når dere snakker om det. Mannen min kunne funnet på å si akkurat det samme, mest fordi han sier det han tenker, ikke analyserer så mange sider av saken først :-) Jeg hadde nok i mitt hode bare satt det på kontoen for "dumme ting menn sier når de ikke tenker seg om", og ikke brukt så mye energi på det om det ikke ble et større tema etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...