LadyLuck & Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Har en på 2,5 og en på 16mnd som deler rom yngste sovner fort, men våkner ofte igjenn da eldste skal legge seg. Og vi får han ikke til ro igjenn.. i dag holdt han det gående til elleve, og drev å vekket broren hele veien.. Han sover enda tre kvarter på foridagen. Vi har prøvd å venne han av med dagsoving, men det resulterte bare i at han blr overtrøtt, grinete og holdt det gående til etter midnatt. Har desverre verken økonomi eller plass til at de kan ligge på hver sitt rom.. (har av og til eldste i min seng, men vil ikke det skal bli en vane) Forslag til hva vi kan gjøre??
LadyLuck & Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2009 btw.. det er en på 2,5 år og en på 16mnd
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 han på 16 mnd kan ikke ligge på deres rom til han blit bittelitt eldre da?..eller er jeg heeelt gæærn som sier dette nå? ..hehe..har ikke mye peiling egentlig men,,bare lurte om det gikk ann
LadyLuck & Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2009 kan jo degentlig det.. men er så trangt der.. guttene fikk største rommet og så tok jeg det minste..Såikke plass til senga hans (foretrekker ham i sin egen seng da min er litt høy) Håper jo å finne en løsning der de sover på sitt, og jeg på mitt rom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå