Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Er det flere som er så heldig ? Og hvor mange svangerskap har dere bak dere? Jeg er i mitt tredje svangerskap, og har aldri mistet tidlig, så er redd for at det er min tur nå....
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Jeg er i uke 29 med mitt 2. barn og har aldri mistet nei. Er mange som mister, men også mange som heldigvis slipper. Både mamma og mormoren min opplevde å miste.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 har ikke mistet jeg heller... har 2 bar fra 2 svangerskap.. såvidt jeg vet har jeg ikke hatt noen SA.... om det ikke har vært så tidlig at jeg hat tatt det for å være mensen da.... :S men den har stort sett vært punktlig +/- 2-3 dager, så tviler på at det...
Gjest Tale30 Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Jeg har ikke mistet når jeg har vært klar over graviditeten, men når jeg ble gravid kjente jeg igjen de symptomene jeg fikk fra tidligere da jeg har hatt svært sterk pms etterfulgt av kraftig menstruasjon, så jeg tror jeg har mistet mange ganger før det har slått ut på noen test at jeg var gravid. Men jeg vet ikke om det teller?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har aldri mistet... Har ett barn som satt på første forsøk. Jeg tenker også litt som deg at det er vel min tur til å ha uflaks neste gang - men det er langt fra sikkert.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har aldri mistet. Har ett barn og venter ett til.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 hmmm, jeg tror dette er en vanskelig problemstilling siden de aller fleste ikke merker at de mister hvis de mister før det har gått 6 uker. Altså at de merker kun en forsinket og litt mer kraftig mens. Jeg har mistet TIDLIG en gang. Og jeg tror mange andre også har, emn man merker det best hvis man er prøver og tester hver måned ved forsinket mens.
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #8 Skrevet 29. juli 2009 To ganger gravid, to barn her Tror nok at dersom det i gjenomsnitt er vanlig å miste f.eks. en gang eller to (eksempler - har ikke sjekket tallene!), så er det ikke slik at alle mister en gang eller to, men at de som mister gjerne gjør det flere ganger... Ikke vær redd, det går helst bra!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #9 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har ikke mistet tidlig, ihvertfall ikke som jeg vet om. Tok abort ved første graviditet, var da 9 uker på vei, så for det jeg vet kunne jeg ha mistet da hvis jeg hadde gått lenger.. Det er ikke unormalt å miste, men er det så vanlig da? Jeg kjenner ikke mange som har mistet i SA/MA. Har to barn.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 29. juli 2009 #10 Skrevet 29. juli 2009 To graviditeter og har aldri mistet:)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #11 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har heller aldri mistet og jeg har 3 barn:o) Det går nok bra med ditt tredje svangerskap også skal du se:o) Lykke til:o)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #12 Skrevet 29. juli 2009 Har to barn og har aldri mistet. Tror det er helt tilfeldig det der.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 29. juli 2009 #14 Skrevet 29. juli 2009 Har ett barn, gravid med nummer to (uke9), aldri mista.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå