Patetica fåkksi Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Føtter som er så hovne at det faktisk ikke går an å gå på dem. Røde og varme som om de er betente, men jeg kjenner tydelige "kuler" inni dem, ganske store, minst 3 cm. i diameter, så det er mest sannsynlig væske. Antar at det er reaksjon etter antibiotika, dog jeg slutta (ikke avlsutta) med det for over to uker siden. Reaksjonen har vært der hele tiden siden jeg begynte, og det er ikke første gangen, bare at det nå er ti ganger verre. Kan faktisk ikke gå, leggene kjennes stramme ut og som om det er et voldsomt trykk i dem. Har fått en del synlige tynne blodårer på leggene i det siste og. Og leggene kjennes tunge og slitne ut. Og fastlegen min kunne like gjerne vært gartner. Jeg var der i dag så det er utelukket - og om jeg skal begynne å bytte lege nå får jeg ny lege og time til høsten - nesten. Hjertebank, høy puls som stiger flere ganger i døgnet. Sånn, da kan hele Dib alt om mine helseproblemer, me jeg er alene hjemme og lenka til sofa i stua og spør, om noen har noen tanker.
frk Nilsen Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Ring og snakk med de på legevakten. Hadde jeg hatt en fastelge som passet bedre som gartner enn lege ville jeg utvilsomt dratt ned på legevakten om noe var galt. God bedring :-) Og du... ring en låsesmed som kan dirke opp lenken til sofan :-P
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Ja, det må du faktisk ta til legevakta... Lykke til!
Patetica fåkksi Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2009 Jeg vurderer å betale ham for å fikse opp i alt ugresset vi har, som nå er over to og en halv meter høyt noe steder og ser ut som en aloe vera-plante. Det kan faktisk hende at det ER det. Men det er en annen sak. Ja, da drar jeg en tur i morgen da. Er bare redd for å høre "Toska, det er bare litt vann pga. varmen". Men jeg føler at det ikke er det..og er egentlig litt redd, sånn på innsiden.
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 Du vet, legevakta har åpent nå, ring med en gang du...
Gurine Skrevet 28. juli 2009 #8 Skrevet 28. juli 2009 hmmm. Det høres ikke bra ut. Hadde ringt legevakta og reist dit i kveld jeg om det hadde vært meg. Hovne føtter kan jo være fordi hjertet ikke gjør god nok jobb også, så det hadde jeg nok fått sjekket opp. Bedre med en tur for mye, og bli beroliget.
ApriIbaby Skrevet 28. juli 2009 #9 Skrevet 28. juli 2009 Synes absolutt også du i hvertfall skal ringe de nå.
Patetica fåkksi Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. juli 2009 Jeg finner ikke mobilen! Tror den er i bilen som mannen brukte til jobb i kveld - han er hjemme om halvannen time og da drar jeg til legevakta, eller hvertfall ringer. Har de siste par timene også hatt smerter nedover begge leggene og..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. juli 2009 #11 Skrevet 28. juli 2009 Ring når han kommer hjem da! Viktig å få sjekket ut dette!
frk Nilsen Skrevet 29. juli 2009 #13 Skrevet 29. juli 2009 Hvordan går det? Har du vært å sjekket det ut nå eller
erteposen + 4 Skrevet 29. juli 2009 #14 Skrevet 29. juli 2009 Ring til legevakta og snakk med dem. Om situasjonene ikke har endret seg etter du var hos fastlegen er jo det, om legen din ikke er en heksedoktor, ikke noe særlig de kan gjøre.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 29. juli 2009 #15 Skrevet 29. juli 2009 Håper du har vært til legevakten nå! og at det ikke var noe alvorlig.
Lea Laus Skrevet 29. juli 2009 #16 Skrevet 29. juli 2009 Jeg ble veldig nysjerrig jeg. Har det gått greit?
Patetica fåkksi Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #17 Skrevet 29. juli 2009 Oi her var det mange som lurte på hvordan det gikk! Jeg dro på legevakta i dag og ja, det er mest sannsynlig en reaksjon på antibiotika, problemet er bare at de i dag påviste en ny infeksjon og jeg må egentlig ta antibiotika nå og..så etter en stund fant de en de tror (håper?) jeg kan ta, og sa at om jeg får noen reaksjon må jeg dra på sykehuset. Formen er like drit som i går og jeg kan fortsatt ikke gå, men hey, hadde vel ikke forventa at det skulle bli bedre av seg selv kun fordi jeg hadde en konversasjon med en lege heller.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 29. juli 2009 #18 Skrevet 29. juli 2009 har du adeslas eller noe annet forsikring? i saa fall er ikke xanit langt unna og da vil de gi deg de relevante blodproevene du trenger og ikke minst finne ut hvilken antibiotika du er overfoelsom/allergisk for. haaper du er bedre i morgen. stor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå