Gjest Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Har prøvd masse forskjellig,nå prøver jeg loreal hydrafresh,huden min ser ikke så fresh ut nå etter jeg begynte med den for å si det sånn! Får områder med veldig tørr hud,og begynner å flasser,spseilt nå etter denne kremen :S hjelp?
♥tre små hjerter♥ Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Jeg bruker hudprodukter fra MD formulations, koster litt,men utrolig bra, og drøye i bruk..etter at jeg begynte med det for noen år tilbake har min kobinerte hud, hihi, blitt rimlig fin:)
Kakeåndsen Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Dermalogica, Decelor og MD har bra produkter.
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 MD reeagerte jeg ikke så bra på faktisk! Men det var den rensen da .....
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 Selges den på apoteket? Eller tar helt helt feil nå? Brukte spenol en stund hehe,funka kjempebra,men er den så heldig for ansiktet?
jente08 <3 jente11 Skrevet 28. juli 2009 #8 Skrevet 28. juli 2009 Prøv Eucerin på apoteket! Er uten parfyme
Gjest thricane Skrevet 28. juli 2009 #9 Skrevet 28. juli 2009 dermalogica har bra produkter. active moist er en god krem som passer de fleste. de kan sikkert hjelpe deg å finne den som passer deg best hvis du handler hos en hudpleier. ellers kan du jo bestillle på strawerrynet eller lookfantastic
Kakeåndsen Skrevet 28. juli 2009 #10 Skrevet 28. juli 2009 Selges hos hudpleier eller på lookfantastic.com. Sistnevnte har sett med rensegel, toner, scrub og active moist til under 200,- hvis du vil prøve produktene. (Dermica heter vel produktene som selges på apoteket)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå