Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Hei, skal prøve å spør så enkelt som mulig, men har mye jeg lurer på. Here goes. Begynte på p-piller for 7mnd siden, har siden da hatt mensen til riktig tid. (sukkerpillerene). Før jeg begynte med p-piller hadde jeg uregelmessig mens. For 4uker siden fikk jeg mensen, 1 uke før sukkerpillerne, og den varte så i 2 uker, til jeg var ferdig med brettet. For 1 uke siden hadde jeg skikkelig stikkning i venstre bryst, varte noen timer, så gikk det over til å bli trykkømt, som når man er gravid. Har nå dette i begge bryst. Fredag og lørdag var jeg øm i magen, på venstre side, når jeg tok i for å tisse, trykte på magen ol. På søndagskvelden skulle vi ha sex, holdt vel ut 1 minutt, var skikkelig vondt. Sluttet og la meg på sofan, tenkte det ville gå over. Det ble bare verre, var som en konstant rie, og holdt på i nesten 20 min før jeg ringte legevakta. Fortsatte en stund til men ble gradvis bedre. Måtte på legevakt og legen mente det var en cyste som hadde sprukket og som irriterte magen, noe som sikkert stemmer. -Noen som har opplevd dette? Eventuelt under en graviditet? Tok en graviditets-test hos legen som var negativ. Men er fortsatt litt usikker pga ømme pupper, litt øm i magen og en voldsom tissetrang. Samme symptomer som forrige graviditet. -Får man mensen på sukkerpillene selv om man er gravid? Eller er jeg helt sikkert ikke gravid vist jeg får mensen igjen? -Når kan/bør eg eventuelt ta en ny test? Tusen takk til deg som har lest, og spesielt til dere som svarer.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 de jeg kjenner som har blitt gravid på pillen har ikke fått blødning når de har tatt sukkerpillene... det slår meg at den cysten du har hatt har tullet litt med hormonene dine og at du derfor har fått ømhet i brystene og andre gravid-symptomer. Når er det du skal ta sukkerpiller igjen, om en uke? Hvis ikke mensen kommer da, kan du jo ta en ny test. Men jeg tipper du ikke er gravid jeg...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Takker for svar... Det er nok riktig som du sier. Men begynte faktisk å like tanken på en ny baby jeg. Hehe.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Vel... er jo ikke verre enn å kutte pillene det da vettu :-) så lenge mannen er enig da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå