♥gullegull08♥ Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Har akkurat hatt en missed abortion, og hun jeg snakka med på sykehuset sa at livmoren må få hvile etter en abort. Hun slengte ut noen mnd, med er ikke det lenge? Holder det ikke med en mensrunde? Dere som har opplevd abort, når begynte prøvingen deres igjen?
saa09 Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Jeg har fått beskjed om å vente på to menstruasjoner begge gangene jeg har opplevd sa og ma, av forskjellige leger.
Mamma til to guttegull Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Hei mamman til Helena, mittførste! Jeg fikk konstatert MA i uke 8 og hadde en utskrapning i det som skulle vært uke 9 (20. juli '09). Legen på sykehuset sa at vi burde vente to uker (eller til blædningene stoppet) med å ha samleie, og at jeg måtte/burde ha hatt én menstruasjon før vi kunne prøve igjen. Grunnen til at vi skulle vente var at slimhinnene i livmor skulle normalisere seg og at det skulle være enklere å fastsette en evt termin. Når jeg har lest historiene til flere her inne, kan man tydeligvis forvente en litt grumsete mens første gang etter utskrapning. Jeg har heldigvis ikke opplevd dette mer enn én gang, så jeg går rundt og venter på mensen slik at vi kan prøve igjen. Lykke til!
lihj Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Jeg hadde MA 12 april.09, var 13 uker på vei. Fikk beskjed om bare å prøve etter 1 mens, noe vi også gjore. Fikk mens en mnd. etter utskrapningen, og nå er jeg gravid igjen, er i uke 9. Så det er bare å stå på spør du meg!! Lykke til!
Pepsimax77 Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Har selv hatt MA to ganger siste året (med utskrapning i uke 12 og i uke 13), og har begge gangene blitt rådet til å vente 1 mens runde før neste prøving.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 hei hadde ma sent i uke 13 forige uke. Fikk beskjed om at det ikke hadde noe betydning¨å begynne med en gang. Kroppen blir ikke gravid før den er klar. Så håper jeg raskt blir gravid igjen og at spira vil leve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå